چای کامبوچا اکسیر جوانی

قارچ معجزه گر برای درمان بیماری ها

چای کامبوچا اکسیر جوانی

قارچ معجزه گر برای درمان بیماری ها

مقدمه

 

 

کامبوچا یک منبع غذایی و شفا بخش باستانی با منشأ آسیایی است. به یمن توجه رو به رشد غربیها به روشهای درمانی شرق، کومبوچا از طریق روسیه به اروپای غربی راه یافت. در این نواحی، کامبوچا نوشیدنی گوارا و شفابخش به شمار می آمد که رژیم غذایی را متوازن می کرد. این معجون در طی مسیر خود تا دنیای غرب اعجازهایی را از خود نشان داد. در پی درمان بیماریهای جدید نامهایی چون «قارچ جادویی»، «قارچ معجزه گر» و «اکسیر طول عمر» به آن داده شد. با وجود این که در سالهای 1920 در روسیه، چکسلواکی، آلمان و اتریش کومبوچا را داروی شفابخش می شناختند، طی سالهای بعد از جنگ جهانی دوم به کلی از صحنه خارج شد. علت این امر، کمبود شکر و چای بود که از عوارض جنگ به شمار می آید.

در سالهای 1960، کامبوچا از اروپای شرقی به آلمان و اتریش آورده شد. در سالهای 1970، وقتی استاندارد زندگی تا حدی ارتقا یافت، دوباره به عنوان نوشیدنی معجزه گر شناخته شد. تحقیقات بر روی تأثیرات آن، به طور عمده در آلمان صورت گرفت و به زبان آلمانی منتشر شد و مقالات مختلفی دربارة آن در نشریات متعدد به چاپ رسید.

در جوامع امروزی که غذاهای استرلیزه وهموژنیزه و نگهداری شده فراوان شده است، خوراکی حاوی موجودات ذره بینی فعال، چون کومبوچا، که به گوارش غذا کمک می کند، می تواند کار فوق العاده ای انجام دهد. اکثر پزشکان و حکیمان (دکترهای علفی) نوشیدن کامبوچا را برای درمان تمام بیماریها توصیه می کنند.

نه کومبوچا و نه هیچ یک از محصولات دارویی طبیعی، داروی همه دردها نیست؛ زیرا چنین چیزی وجود ندارد. تندرستی یعنی ایجاد تعادل در جسم و روح و عواطف انسان. وقتی یک بیماری معالجه می شود، برای این است که علت آن کشف شده و آثارش، یکی یکی از بین برده می شود. شربتی مانند کومبوچا در صورتی می تواند مفید واقع شود که ما بین رژیم غذایی و نحوه زندگی و رفتار شما تعادل برقرار باشد.

یکی از مواردی که دربارة کامبوچا ادعا می شود، تقویت سیستم ایمنی برای کمک به درمان بیماریهاست. همچنین از طریق پاکسازی خون و تقویت کلیه ها، سموم بدن ما را از بین می برد. علاوه بر آن، نقش عمده ای در فعال کردن روده ها و کل دستگاه گوارش دارد.

این که کامبوچا روز به روز هواداران بیشتری پیدا کرده و به عنوان ممد حیات شناخته شده است، آدمی را به هیجان می آورد. این موجود زنده عجیب، شربت حیاتبخش و گوارایی تولید می کند که در خانه و توسط تمام افراد خانواده به آسانی قابل تهیه است: کامبوچا هدیه ای از طبیعت است که از دوستی به دوست دیگر منتقل می شود. شما مراقب کامبوچا باشید، کومبوچا هم مراقب شما خواهد بود!


توصیه ایمنی:

مطالب این وبلاگ در پی نشان دادن فواید کومبوچا برای بسیاری از اختلالات در بدن انسان است ولی تأکید می شود که محتوای این مطالب نباید به هیچ وجه سرخود مورد استفاده قرار گیرد و افرادی که با مشکلات جسمی مواجه اند، حتماً باید با پزشک معالج خود مشورت کنند.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد